لوگو کافه گرافیک
پشتیبانی کافه گرافیک : 8066 981 0915
ایمیل :info[@]cafeegraphic.com
کافه گرافیک | دانلود ها | طرح لایه باز بنر تم جشن تولد کودک(دخترانه )
مد رنگ: CMYK
پسوند فایل: PSD
رزولیشن: dpi۷۵
سایز فایل: 150*۲۰۰
انتشار: 1 اسفند, 1397
خرید تکی و دانلود
40000تومان
توضیحات محصول
دیدگاه ها

بنر تم جشن تولد کودک

طرح لایه باز بنر تم جشن تولد کودک(دخترانه ) در فرمت  PSD  ؛ ابعاد ۲۰۰*۲۰۰ در کیفیت  ۷۵dpi ؛با مد رنگی  CMYK  برای نمونه بنر تم تولد لاکچری با بک گراند طلایی و مشکی  با تصویر وکتور رقص بالرین؛در طرحی زیبا از مجموعه طرح های لایه باز سایت برای شما همراهان کافه گرافیک آماده شده است.طرح  بنر  تم جشن تولد کودک دخترانه کاملا لایه باز است ؛ شما میتوانید تغییرات مربوط به خود را در آن انجام دهید. از این طرح می توانید با تغیر سایز به عنوان طرح کارت دعوت و تراکت تم تولد نیز استفاده نمود.

طرح لایه باز بنر تم جشن تولد کودک(دخترانه ) کاملا لایه باز است و شما میتوانید تغییرات مربوط به خود را در آن انجام دهید.

قوانـــــــــین: تمامی حقوق برای کافه گرافیک محفوظ است، فروش و اهدای طرح های لایه باز سایت کافه گرافیک شرعاً ، عرفاً و اخلاقاً مذموم بوده و غیرقانونی است و پیگرد قضایی دارد.

این بنر تم تولد دخترانه زیبا را می توانید از کافه گرافیک دانلود کنید.

کاملا لایه باز
ابعاد  استاندارد۲۰۰*۲۰۰
رزولوشن ۷۵Dpi
مد تصویر cmyk
استفاده آسان و راحت
طراحی شده به صورت Smart Objects
قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ
کم حجم و کیفیت بسیار عالی
مناسب برای چاپ
شیک و حرفه ای


شما می توانید با تهیه اشتراک از سایت کافه گرافیک  طرح ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

جدیدترین طرح لایه باز بنر تم جشن تولد سال۲۰۲۱

در صورت بروز مشکل در استخراج فایل زیپ طرح لطفا نسخه جدید برنامه winrar را دانلود نمایید.

فایل لایه باز به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در چیدمان ، متن و نوشته های طرح . رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است. که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید.

برای دانلود طرح لایه باز بنر تم جشن تولد کودک

روی دکمه  خرید این طرح واقع در قسمت سمت راست ( دکمه سبز رنگ )کلیک کرده و اقدام نمایید . و پس از آن شما به سبد خرید سایت منتقل می شوید .که با وارد کردن ایمیل نام و نام خانوادگی شماره تماس خود به مرحله پرداخت هدایت می شوید.

که با وارد کردن اطلاعات و پرداخت به مرحله صدور فاکتور میرسید . و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود طرح میتوانید فایل را مستقیم و با سرعت بالا از وبسایت کافه گرافیک دریافت نمائید .

– لازم به ذکر است که کلیه طرح های موجود در وبسایت . دارای فایل آموزشی و راهنما (  استفاده از لایه ها ، فعال سازی لایه بندی و … ) می باشد.

که جهت راحتی مشتریان وبسایت در بسته دانلودی ( فایل زیپ شده فایل دانلودی) طرح گنجانده شده است .
– کلیک روی گزینه پرداخت مبلغ برای دانلود طرح به منزله پذیرش کلیه قوانین این وبسایت  می باشد .
– کلیه فایل های موجود  بررسی نهایی صورت گرفته است و سپس بارگزاری شده است . در صورت وجود هر گونه مشکل در دانلود میتوانید با مدیریت سایت از بخش تماس با ما اقدام کنید . سایت دارای پشتیبانی و پاسخوگویی در ساعت های مقرر شده  می باشد .
–برای سهولت و راحتی دانلود بدون مشکل  حتما از نرم افزار دانلود منیجر(Download Manager IDM) استفاده کنیند . این امر باعث میشود که فایل شما به طور صحیح و سالم دانلود شود .


طرح لایه باز بنر تم تولد کودک(دخترانه ),طرح لایه باز بنر تم تولد کودک, طرح لایه باز تم کودکانه , تم جشن تولد ,تم تولد , تم جشن تولد , تم کودک , 

40000تومان – خرید
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید